Dobranocka dla Batmana

Autor:
Marcin Wróbel
Ilustracje:
Ethen Beavers
oraz:
Michael Dahl
Wyd. w latach:
2019 - 2023
ISBN:
978-83-276-5853-1, 978-83-281-3664-9
978-83-276-5853-1
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
3.0

Każdej nocy Batman wyrusza w drogę, by pomagać potrzebującym, ratować nieznajomych i dbać o porządek w mieście. Tymczasem pewien mały chłopiec zastanawia się, co może zrobić, by zostać bohaterem dla swoich bliskich - zupełnie jak Batman! „Dobranocka dla Batmana” to fantastyczny sposób na rozpoczęcie przygody z czytaniem, która pozwoli każdemu małemu czytelnikowi poczuć się jak prawdziwy bohater. Zabawna historia napisana przez Marcelego Szpaka sprawi, że nauka czytania pochłonie Twoje dziecko bez reszty. [empik.com]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Marcin Wróbel
Ilustracje:Ethen Beavers
Adaptacja:Marcin Wróbel
oraz:Michael Dahl
Wydawcy:HarperCollins Polska-HarperKids (2023) Harperkids (2019-2021) Harperkids - HarperColins Polska (2020) HarperCollins Polska (2019) Egmont Polska (2019)
Serie wydawnicze:Czytam Sobie Edukacyjny Egmont Czytam Sobie. Poziom 1 HarperKids Czytam Sobie Eko Czytam Sobie Fakty
ISBN:978-83-276-5853-1 978-83-281-3664-9 978-83-276-5853-1
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne wielka czcionka zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo