Przygoda z czytaniem:

czytam płynnie

Ilustracje:
Walt Disney Company
Instytucja sprawcza:
Walt Disney Company
Opracowanie:
Anna Koralewska
Autorzy:
Jakub Skworz
Agata Widzowska
Przy współpracy:
Anna Koralewska
Wydawca:
Ameet (2018)
Wydane w seriach:
Disney Uczy
Disney Uczy (Ameet)
Przygoda z czytaniem. Poziom 1
ISBN:
978-83-253-2491-9, 978-83-253-2670-8
978-83-253-2671-5, 978-83-253-3321-8
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań
5.0

„Przygoda z Czytaniem” to program wydawniczy wspierający naukę czytania, adresowany do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Książki z poziomu V są przeznaczone dla dzieci, które już zaczęły czytać. Dzięki zastosowanym metodom mały czytelnik ćwiczy się w płynnym czytaniu ze zrozumieniem. W pierwszej kolejności czyta tekst, w którym została wykorzystana metoda sylabowa – to znaczy wyrazy zostały podzielone na sylaby. W ten sposób przygotowuje się do lektury bardziej zaawansowanych tekstów. Podczas lektury drugiego opowiadania dziecko uczy się, z jakich liter składa się dany wyraz (ten etap to analiza), a następnie składa poszczególne znaki graficzne (litery) w całość – to proces zwany syntezą. W książce zostały zamieszczone quizy, dzięki którym mały czytelnik może sprawdzić, co udało mu się zapamiętać z lektury. Nauka czytania powinna być przede wszystkim zabawą, dlatego w książkach dzieci spotykają znane im postacie ze świata Disneya. Dodatkową motywację stanowią dyplom oraz naklejki, którymi rodzic może nagrodzić postępy i zaangażowanie dziecka. Czas na „Przygodę z Czytaniem”!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria do nauki czytania. Na tym poziomie jest już sporo czytania. Fajny format, dodatkowe zachęty w postaci naklejek, dyplomu, wyrazy dzielone na sylaby, duże litery itp. Polecam
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo