Gdzie jest lama?:

szukaj ukrytych lam i zwiedzaj świat

Tytuł oryginalny:
Where's the llama?
Autorzy:
Frances Evans
Paul Moran
Tłumacz:
Ewa Kleszcz
Ilustracje:
Paul Moran
Wydawca:
Edgard Mariusz Jachimczuk (2019)
Wydane w seriach:
Kapitan Nauka
ISBN:
978-83-66237-24-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
proza
5.0

Świat oszalał na punkcie lam i alpak! Moda na te zwierzęta dotarła również do świata książek dla dzieci. "Gdzie jest lama?" To książka - wyszukiwanka, której głównym celem jest ćwiczenie spostrzegawczości, a przy tym oczywiście dobra zabawa! Na każdej z 17 kolorowych plansz ukryło się 10 różnych lam. Czytelnik przenosi się w świat meksykańskiego karnawału, do magicznego pałacu indyjskiego, muzeum sztuki nowoczesnej czy parku lodowego w chinach i za każdym razem ma za zadanie odnaleźć ukryte lamy. To zabawa dla całej rodziny![empik].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo