Dzielny pacjent

Autor:
Barbara Supeł
Ilustracje:
Agata Łuksza
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2019-2024)
Wydane w seriach:
Staś Pętelka
Staś Pętelka - Barbara Supeł
ISBN:
978-83-8154-135-0, 978-83-8240-053-3
978-83-8240-525-5, 978-83-8299-198-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
powieści
proza
zbiory opowiadań
4.3 (4 głosy)

Dlaczego dzieci robią wszystko na niby? Jak smakuje zupa z piasku? I czy warto ją w ogóle jeść? Poznaj Stasia, czteroletniego chłopca, który na własnej skórze testuje swoje pomysły! Nie wszystkie są jednak idealne… Najedzenie się piasku i dziwnych roślin spowodowało, że Staś musi iść do lekarza, którego troszkę się boi… Czy uda mu się oswoić ten lęk? Bogato zilustrowana seria dla dzieci ukazuje istotne wydarzenia z życia przedszkolaka. Każde dziecko odnajdzie tu znane mu sytuacje i wraz ze Stasiem spotka się z emocjami, których samo doświadcza. Znajdująca się na końcu książki tematyczna część edukacyjna, bliżej zapozna małego czytelnika z tematyką danego tomu. Lekarz już nigdy nie będzie taki straszny!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Synkowi się podobała , to najważniejsze :)
  • W rodzinie Pętelków panuje wielkie zamieszanie. Czteroletni Staś dziwnie się zachowuje, jakby nie był Stasiem Pętelką, czyli wesołym rumianym chłopcem z mnóstwem pomysłów. Jest blady, marudny, brakuje mu apetytu i narzeka, że boli go brzuch. Nie ma rady, taki stan rzeczy trzeba natychmiast skonsultować z doktorem Wąsatym... Więcej na blogu: frankobajanki.pl
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo