Bose stópki:

joga dla dzieci

Tytuł oryginalny:
Sagoyoga
övningar för barn i yoga, andning, avslappning och meditation,
Inne tytuły:
[ćwiczenia z jogi, oddychania i odpoczynku]
Autor:
Filippa Odevall ...
Ilustracje:
Karin Lundström
Tłumacz:
Barbara Gawryluk
Wydawcy:
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2018-2021)
Papilon
Wydane w seriach:
Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-271-0398-7
Autotagi:
druk
książki
literatura piękna
poradniki
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Bose stópki. Joga dla dzieci to bajkowe opowieści, które zachęcą dzieci do zabaw ruchowych, oddechowych i relaksacyjnych. Każde z opowiadań jest tak skonstruowane, aby dzieci mogły, podczas czytania przez rodziców lub opiekunów, naśladować ruchy zwierząt i przedmiotów - od motyla po samolot. A przy okazji ćwiczyć siłę, zwinność, równowagę i koncentrację. W książce znajdują się także ciekawostki związane z jogą oraz szczegółowe opisy i ilustracje różnych pozycji jogi. Elementy jogi wprowadzone do dziecięcych zabaw wspomogą harmonijny rozwój i uważność najmłodszych. Ćwiczcie z dziećmi w ciekawy i kreatywny sposób - niech naśladują oddychanie lwa, utrzymują równowagę jak surferzy i rozciągają swoje ciało niczym wąż. Dobrej zabawy w domu, w szkole i w przedszkolu!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[ćwiczenia z jogi, oddychania i odpoczynku] övningar för barn i yoga, andning, avslappning och meditation,
Autorzy:Filippa Odevall Karin Lundström
Ilustracje:Karin Lundström
Tłumacz:Barbara Gawryluk
Wydawcy:Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2018-2021) Papilon
Serie wydawnicze:Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-271-0398-7
Autotagi:antologie druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo