Bee Hive Preschool

Inne tytuły:
Gra planszowa
Plaster miodu z pszczółkami
Wydawca:
Play Toys
Autotagi:
gry planszowe
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. Księcia Ludwika I w Brzegu - Księgozbiór
Więcej informacji...
3.0

PLASTER MIODU Z PSZCZÓŁKAMI – opis wydawcy: Spróbuj umieścić kolorowe pszczółki w odpowiednich komórkach w plastrze miodu. Chwyć ją specjalnymi szczypczykami i delikatnie ułóż w otworze. Zabawa znakomicie ćwiczy sprawność małych rączek. Zestaw zawiera: - Plaster składający się z 6 różnokolorowych 5-bocznych komórek (dł. boku 3 cm), które można układać w różne formy, - 6 różnokolorowych pszczółek (dł. 3 cm) - szczypce (dł. 14 cm) Zabawka należy do linii PlanPreschool, która szczególny nacisk kładzie na połączenie zabawy z nauką. Starannie zaprojektowane instrumenty muzyczne, gry, układanki, klocki i zabawki manipulacyjne zapewniają wszechstronny rozwój dziecka już od najmłodszych lat.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Pare gier i zero zainteresowania.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Gra planszowa Plaster miodu z pszczółkami Pszczółki i ul
Wydawca:Play Toys
Autotagi:gry gry i zabawki gry planszowe obiekty trójwymiarowe
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo