Poznajemy środki transportu

Tytuł oryginalny:
Mes premiers transports á découvrir
Ilustracje:
Magali Clavelet
Autorzy:
Magali Clavelet
Patrycja Zarawska
Tłumacz:
Witold Wodziczko
Wydawcy:
Legimi (2016)
Wydawnictwo Debit (2014-2016)
ISBN:
978-83-8057-071-9
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
3.0

Ciekawa obrazkowa propozycja dla kilkulatków zainteresowanych tym, co jeździ, pływa i lata. Obok widywanych na co dzień samochodów, rowerów czy traktorów książka prezentuje pojazdy specjalistyczne, najróżniejsze wozy strażackie, sprzęt pływający oraz przeznaczony do użytku na śniegu, a także pojazdy egzotyczne, starodawne i - z przymrużeniem oka - transport przyszłości. Każdej dużej ilustracji towarzyszy strona z indywidualnie podpisanymi środkami transportu oraz zadanie pozwalające czytelnikowi poćwiczyć spostrzegawczość. [nieprzeczytane.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo