Super Marian nad jeziorem

Autor:
Barbara Wicher
Ilustracje:
Edyta Karaban
Wydawca:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2019-2023)
Wydane w seriach:
Książkożercy
Czyta Się
Czyta Się. Poziom 1
poziom A
ISBN:
9788328051249, 978-83-280-5688-6
978-83-280-6542-0
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań
5.0 (3 głosy)

Seria superczytanek opracowanych z myślą o dzieciach rozpoczynających przygodę z samodzielnym czytaniem. To unikalna seria edukująca, w której każda z książek opowiada inną historię. Łączy je to, że są zabawne, proste, z morałem, a przede wszystkim dostosowane do umiejętności małego czytelnika. Czytanki cechuje też to, że ich trudność rośnie z każdym poziomem. Nad dopasowaniem ich do naturalnego rozwoju dziecka czuwała dr Joanna Dobkowska z Uniwersytetu Warszawskiego. [opis pochodzi od wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Krótka czytanka z prostymi zdaniami dla początkujących czytelników.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo