Mała zła książka

Tytuł oryginalny:
Kleine böse Buch
Autor:
Magnus Myst
Ilustracje:
Thomas Hussung
Tłumacz:
Bartosz Nowacki
Wydawca:
Prószyski i Spółka - Prószyński Media (2017-2018)
ISBN:
978-83-8123-283-8
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań
3.5 (2 głosy)

Interaktywna książka grozy i zabawa dla odważnych dzieci. Czy masz wystarczająco dużo lat, by ją przeczytać? Mała złowroga książka ma wielkie marzenie: chce być naprawdę złą książką, podobnie jak inne, wielkie złe księgi. Ma jednak problem – aby się to wydarzyło potrzebuje pomocy czytelnika – jako (nie ma co ukrywać) narzędzia - aby dostać się na właściwą ... złą drogę! Wciągnięty w sprytną grę książki czytelnik przekonuje się, że ma towarzystwo – innego czytelnika, który chcąc odkryć i wykraść tajemnicę - czarodziejskie zaklęcie tkwiące w książce, utknął na amen w jej stronicach. Skomplikowane? Ależ skąd! Prawdziwie skomplikowane są zagadki, która książka przygotowała dla swojego czytelnika. Po raz pierwszy zapewne poznacie książkę, której nie da się czytać tradycyjnie – kartka za kartką. Ta książka jest trochę jak escape room, w którym jesteś uwięziony, dopóki nie ułożysz wszystkiego w odpowiedniej kolejności i uwolnisz tajemnicę zła, którą chce posiąść książka. A po drodze, żeby nie zapomnieć, że to tylko zabawa, książka opowie czytelnikowi kilka historii z dreszczykiem. Dajcie się wciągnąć, to dopiero początek złowrogiej serii książek… Nie znamy prawdziwej tożsamości autora, Magnusa Mysta. On sam nazywa siebie "magiem" – a przecież wszyscy wiemy, że magowie nie istnieją. Ale on istnieje, chyba że książki tworzą siły nadprzyrodzone. W końcu umowę z wydawcą podpisał, ale, mimo wydania paru książek, nadal się nie ujawnia. Ta książka to literackie narzędzie do otwierania drzwi dla dzieci, które wciąż nie czytają same i unikają klasycznego tekstu. Sam zaangażujesz się w zabawną treść i w rozwiązywanie wciągających zagadek. Dzieci, które już teraz lubią czytać, mogą doświadczyć interaktywnej przygody podczas czytania. Sonja Kessen, kulturradio Zignoruj wszelkie reklamy, szybko skręć do księgarni, jeśli zobaczysz tę okładkę, ponieważ jeśli przeczytasz tylko notę okładkową, wciągnie cię na dobre... Maren Bonacker, "Gießener Allgemeine Zeitung" Tak, ty! Szybko! Otwórz mnie i zacznij mnie czytać! Proszę! Potrzebuję cię, by stać się naprawdę złą książką. Jako królika doświadczalnego, rozumiesz? Ale ostrzegam, nie jestem lekturą dla małych tchórzy i panikarzy. Moje zagadki i opowieści są autentycznie paskudne. A jeśli nie będziesz ostrożny, pozostaniesz uwięziony na zawsze w jednym z moich lochów. Ale ty mi wyglądasz na świetnego czytelnika! Chyba zdobędziesz się na odwagę, by zacząć mnie czytać. A może nie?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Całkiem spoko tylko właściwie nie wiadomo do jakiego odbiorcy kierowana.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo