Olek i psotny kotek

Autor:
Joanna Krzyżanek
Ilustracje:
Maciej Łazowski
Wydawcy:
Wydawnictwo Publicat (2018-2020)
Centrum Edukacji Dziecięcej
Papilon
ISBN:
978-83-271-0318-5, 978-83-271-0469-4
978-83-271-0715-2
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Pierwsze czytanki to seria opowiadań, które towarzyszą dzieciom na każdym poziomie nabywania umiejętności czytania. Wesołe historie, ciekawa tematyka i przyjazne ilustracje wspierają małych czytelników w ich pierwszych spotkaniach z książką. Poziom trudności dostosowany do wieku dziecka ułatwia zrozumienie treści. Opowieść o Olku i psotnym kotku z pewnością zachęci dzieci do czytania. Poziom 1. W krainie słów Odczytywanie krótkich wyrazów. Przewaga zdań pojedynczych. Brak dwuznaków. Prosta pisownia bez dylematów ortograficznych. Duża czcionka. Zabawne historie ukryte w prostych zdaniach. Ilustracje rozbudzające zainteresowanie czytaniem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Krótka czytanka z prostymi zdaniami dla początkujących czytelników.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Joanna Krzyżanek
Ilustracje:Maciej Łazowski
Wydawcy:Wydawnictwo Publicat (2018-2020) Centrum Edukacji Dziecięcej Papilon
Serie wydawnicze:Centrum Edukacji Dziecięcej Pierwsze Czytanki Pierwsze Czytanki - Publicat poziom 1 w krainie słów CED Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-271-0318-5 978-83-271-0469-4 978-83-271-0715-2
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo