Wielki bal Smerfetki

Autor:
Justyna Bednarek
Wydawcy:
HarperKids - HarperCollins Polska (2022-2023)
HarperCollins Polska (2021)
Harperkids (2021)
Wydawnictwo Egmont Polska (2018)
ISBN:
978-83-276-6255-2, 978-83-281-3320-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.0 (2 głosy)

W wiosce smerfów wszyscy przygotowują się na bal, będą tańce i konkurs na najlepszy kostium. Krawiec szyje suknię dla Smerfetki, a Amant konstruuje niezwykły pojazd dla "Damy Roku". Zapowiada się wielkie wydarzenie. Tylko czy wszystko pójdzie zgodnie z planem? Wyrusz do wioski Smerfów i rozpocznij naukę czytania ze swoimi ulubionymi bohaterami. Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierania nauki czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. Poziom 1 - Składam słowa 150-200 wyrazów w tekście, krótkie zdania, 23 podstawowe głoski w tekście czytanym, ćwiczenie głoskowania Czytam sobie to: - Wybitni polscy autorzy i ilustratorzy - Świetne, wciągające historie - Metoda wspierająca naukę czytania zgodna z zaleceniami metodyków
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria do nauki czytania z dużymi ilustracjami, małą ilością tekstu, pytaniami sprawdzającymi
  • Fajna książka do nauki czytania dla najmłodszych
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Justyna Bednarek
Ilustracje:Marta Gierych
Instytucja sprawcza:Studio Peyo
Wydawcy:HarperKids - HarperCollins Polska (2022-2023) HarperCollins Polska (2021) Harperkids (2021) Wydawnictwo Egmont Polska (2018)
Serie wydawnicze:Edukacyjny Egmont Czytam Sobie Smerfy Harperkids Czytam Sobie Fakty Poziom 1 Czytam Sobie. Poziom 2, Składam Słowa
ISBN:978-83-276-6255-2 978-83-281-3320-4
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo