Muffiny Eufrozyny

Autor:
Justyna Bednarek
Ilustracje:
Daria Solak
Wyd. w latach:
2018 - 2021
Wydane w seriach:
Edukacyjny Egmont
Czytam Sobie
przepis. Poziom 1, Składam Słowa
Czytam Sobie Przepis
ISBN:
9788726128215, 978-83-281-1572-9
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Eufrozyna zna się na gotowaniu i pieczeniu jak mało kto. Wie, co poprawia humor i jakimi słodkościami najlepiej podzielić się z bliskimi. Podpowie, ile czego odmierzyć i w jakiej kolejności połączyć wszystkie składniki, by powstały pyszne muffiny. A mały czytelnik nie tylko zechce jak najszybciej zabrać się do pieczenia, ale też połknie książkę - stronę po stronie. Czytam Sobie to trzypoziomowy program wspierania nauki czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. Poziom 1 - Składam słowa 150-200 wyrazów w tekście, krótkie zdania, 23 podstawowe głoski w tekście czytanym, ćwiczenie głoskowania. Czytam Sobie to: - Wybitni polscy autorzy i ilustratorzy. - Świetne, wciągające historie. - Metoda wspierająca naukę czytania zgodna z zaleceniami metodyków
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Prosta czytanka dla najmłodszych czytelników, w wieku 5-7 lat. Eufrozyna postanawia zrobić muffiny, podaje składniki i sposób przyrządzenia. Jej przygoda zachęca do zaplanowania wypieków.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Justyna Bednarek
Ilustracje:Daria Solak
Wydawcy:Wydawnictwo Egmont Polska (2018-2021) IBUK Libra (2019) Legimi (2019) Saga (2019) Saga Egmont (2019)
Serie wydawnicze:Edukacyjny Egmont Czytam Sobie przepis. Poziom 1, Składam Słowa Czytam Sobie Przepis
ISBN:9788726128215 978-83-281-1572-9
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje dydaktyczne zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo