Splendor:

miasta

Autorzy:
Marc André
Mark André
Ilustracje:
Pascal Quidault
Wydawca:
Rebel (2021)
Autotagi:
gry planszowe
literatura
obiekty trójwymiarowe
3.0

Przed wami cztery rozszerzenia do podstawowej edycji „Splendoru”. Każde z nich jest niezależnym dodatkiem, które wprowadzają całą gamę modyfikacji! Przekonaj się na własnej skórze, który wariant okaże się być Twoim ulubionym! Pierwsze rozszerzenie „Miasta” wprowadza płytki miast na miejsce płytek arystokratów, a także zwiększa stopień rywalizacji między graczami. Drugie rozszerzenie „Placówki Handlowe” to plansza gracza, na której odblokowujemy specjalne moce wraz z rozwojem naszych włości. Trzeci dodatek „Orient” to całkowicie nowy zestaw kart rozwoju, które wprowadzają do gry zupełnie nowe strategie. Czwarte rozszerzenie „Twierdze” wprowadza do gry znaczniki, które służą zarówno do spowalniania działań przeciwników, jak i przyspieszania własnych poczynań. „Splendor. Miasta” to rozszerzenie do dynamicznej i uzależniającej gry w zbieranie zasobów na kartach i żetonach. Wcielanie się w renesansowych kupców będzie jeszcze bardziej pasjonujące dzięki czterem fascynującym modułom, które skierują rozgrywkę na nowe tory! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry „Splendor".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Brakuje informacji, że wymagana jest podstawowa wersja gry, więc niestety nie miałam możliwości przetestować.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo