Razem ze słonkiem

Inne tytuły:
pierwsza książka wprowadzająca w świat przyrody
Złota jesień
Autor:
Maria Kownacka (1894-1982) ...
Ilustracje:
Zbigniew Rychlicki (1922-1989)
Jerzy Heintze (1922-1995) ...
Wyd. w latach:
1975 - 2021
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...
2.0

Temperatura na dworze przyjemnie wzrasta i zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Ale trzeba być ostrożnym, czasem na niebie pojawiają się groźne burze. Na polach rozkwita żyto, a leśne wyprawy mogą zaspokoić głód łasuchów. Wystarczy spojrzeć pod nogi, by dostrzec polany pełne soczystych poziomek. Co za cudowne lato!Kolejny tom edukacyjnej serii "Razem ze słonkiem" zapoznaje dzieci z letnim okresem w przyrodzie. Pokazuje, jak świat wokół nas zmienia się po wiośnie i obfituje w pyszne dary. Zaprasza młodych czytelników do wspólnych obserwacji procesów przyrodniczych i kształtuje wrażliwość na życie w zgodzie z naturą. "Razem ze słonkiem" to cykl sześciu książek, wprowadzających młodego czytelnika w świat zmieniającej się przyrody. Kolejne pory roku odkrywają przed dziećmi swoje tajemnice, zachęcając do obserwacji otaczającego ich świata.W skład cyklu wchodzą następujące pozycje:1.\tPrzedwiośnie2.\tWiosna3.\tLato4.\tZłota jesień5.\tSzaruga jesienna6.\tZima

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Dotyczy książki: "Razem ze słonkiem. Złota jesień" • Poprzednie tomy wydawały mi się lepsze, część treści wzbudzała wręcz mój autentyczny zachwyt. Tu nie tylko tego brakło, ale też ideologia socjalistyczna i klimat przedszkolny zdominowały większość książki. Ciężko znaleźć w niej coś, co się nadaje do czytania dziecku niep­rzed­szko­lnem­u.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:pierwsza książka wprowadzająca w świat przyrody Złota jesień pierwsza książka wprowadzjąca w świat przyrody. pierwsza książka wprowadzająca w świat przyrod. Przedwiośnie.Cz.1 pierwsza książka wprowadzająca w świat przyrod. [cz.] 5 Razem ze słonkiem 4 lato 3 Przedwiośnie pierwsza książka wprowadzająca w świat przyrod. [cz.] 4 Razem ze słonkiem 5 lato szaruga jesienna
Autorzy:Maria Kownacka (1894-1982) Zbigniew Rychlicki (1922-1989) Jerzy Heintze (1922-1995) Jerzy Borkowski
Ilustracje:Zbigniew Rychlicki (1922-1989) Jerzy Heintze (1922-1995) Jerzy Heintzel
Lektor:Magdalena Zając. Zawadzka
oraz:Zbigniew Rychlicki (1922-1989) Jerzy Heintze (1922-1995)
Wydawcy:Saga Egmont (2021) Legimi (2021) ebookpoint BIBLIO (2021) IBUK Libra (2021) Wydawnictwo Młodzieżowa Agencja Wydawnicza (1975-1997) Wydaw. Szk. i Pedag (1991) Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (1975-1991) Wydaw. Szk. i Pedagogiczne (1975-1990) Krajowa Agencja Wydawnicza (1986) Młodzieżowa Agencja Wydawnicza (1975-1986)
ISBN:9788726910575 9788726910582 9788726910636 9788726910643 83-02-04609-4 83-02-04611-6 83-02-04742-2 83-02-04743-0 83-203-2537-4 83-203-2538-2 83-203-2539-0 83-203-2540-4 83-203-2541-2 83-203-2665-6 83-203-2680-X 83-203-2690-7 83-203-2540-4 83-02-04611-9 83-02-04743-9 83-0203-2540-4
Autotagi:audiobooki dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana nagrania opowiadania proza publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 73 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo