Wybieram szkołę wybieram zawód

Zdjęcia:
Wojciech Ostrowski
Reżyseria:
Paweł Filarski
Kompozytor:
Michał Szablowski
Scenariusz:
Paweł Jurek
Aktorzy:
Jakub Kuskowski
Magdalena Sildatk
Wydawca:
Wytwórnia Filmów Szkoleniowych Synergia
Autotagi:
DVD
film i wideo
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

A Ty wybrałeś już zawód? Wiesz, jaki kierunek kształcenia jest dla Ciebie najlepszy? Większość młodych ludzi ma z tym kłopot. Ten film może Ci pomóc. Zachęcamy w nim do poznania samego siebie. Co to oznacza? Proponujemy analizę własnych zdolności, zainteresowań, osobowości i systemu wartości. Znając siebie łatwiej odkryjesz właściwe dla Ciebie miejsce w świecie dorosłych. Obszary zdolności : logiczno-matematyczne, językowe, muzyczne, cielesno-kinestetyczne (ruchowe), wzrokowo-przestrzenne, społeczne. Typy zainteresowań: przedmioty i urządzenia, ludzie, fakty. Podstawowe cechy osobowości: ekstrawersja, sumienność, otwartość na doświadczenia, stabilność emocjonalna, ugodowość. Wartości uzyskiwane dzięki pracy: profesjonalizm, władza, bezpieczeństwo, twórczość i przedsiębiorczość, styl życia. Płyta CD zawiera zestaw kwestionariuszy do samooceny predyspozycji zawodowych, których wypełnienie ma na celu pomóc w planowaniu własnej ścieżki zawodowej. Kwestionariusze składają się w sumie z kilkudziesięciu pytań dotyczących oceny własnej osobowości, wartości zawodowych, zdolności oraz zainteresowań. Kwestionariusze można wypełniać multimedialnie (na komputerze) lub tradycyjnie po wydrukowaniu. Interpretacje wyników kwestionariuszy nawiązują do treści filmu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo