Mądre bajki

Autor:
Agnieszka Antosiewicz
Ilustracje:
Karolina Rosołek ...
Wydawcy:
Greg Wydawnictwo Edukacyjne (2017-2024)
Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym LARIX (2007-2019)
Prószyński i Spółka (2014)
Wydane w seriach:
Czytak Larix
Duże Litery
Duże Litery (Wydawnictwo Greg)
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Przedstawiamy nową, wyjątkową edycję kochanej przez wszystkie dzieci książki Mądre bajki! Jest to wydanie specjalne, w dużym kwadratowym formacie, z całkiem nowymi, niezwykłymi ilustracjami idealnie oddającymi magiczny klimat przedstawionych historii. Specjalnie dobrana, duża i wyraźna czcionka ułatwia głośne czytanie rodzicom i dziadkom, a także zachęca dzieci do pierwszych samodzielnych prób czytelniczych. Opowieści poruszają ważne i ciekawe dla dzieci tematy - mówią o tolerancji, akceptacji, wartości rodziny i przyjaźni, pokazują siłę, jaka kryje się w wytrwałości i wierze w siebie. Nie stronią też od trudnych kwestii, o których dorośli często nie wiedzą, jak rozmawiać z dziećmi - wówczas wspólna lektura może stać się punktem wyjścia do ciekawej, rozwijającej rozmowy. Książka rozwija wrażliwość dziecka, poszerza jego wiedzę o świecie, uczy rozumieć siebie i innych, a także kształtuje zainteresowania czytelnicze. W tej edycji znajdują się dwa zupełnie nowe, niepublikowane dotąd opowiadania! [nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Agnieszka Antosiewicz
Ilustracje:Karolina Rosołek O. San Julián Francisco J. Romero Katarzyna Urbaniak Francisco Romero
Lektor:Agata Darnowska
oraz:Agata Darnowska
Wydawcy:Greg Wydawnictwo Edukacyjne (2017-2024) Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym LARIX (2007-2019) Prószyński i Spółka (2014)
Serie wydawnicze:Czytak Larix Duże Litery Duże Litery (Wydawnictwo Greg)
ISBN:978-83-7517-385-7 978-83-7517-386-4 978-83-7517-449-6 978-83-7517-467-0 978-83-7517-468-7 978-83-7517-981-1
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD czytak dokumenty elektroniczne druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana MP3 nagrania opowiadania powieści proza publikacje dydaktyczne rodzina zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 53 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo