Trening umiejętności emocjonalnych i społecznych dzieci:

karty terapeutyczne i karty pracy

Autor:
Agnieszka Lasota
Wydawca:
Difin Sp. z o. o (2021-2025)
Wydane w seriach:
Engram
ISBN:
978-83-66491-51-9
Autotagi:
druk
druki ulotne
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Więcej informacji...

1. Emocje. Karta pokazowa; 2.Emocje; 3. Jak wyglądam, kiedy czuję smutek? Karta pokazowa;4. Jak wygląda moje ciało, kiedy czuję smutek?; 5. Smutek – przyczyny; 6. Drabina smutku; 7. Balon smutku; 8. Smutek. Myśli – Emocje – Zachowania; 9. Co mogę zrobić, gdy się smucę? Karta pokazowa; 10. Co mogę zrobić, gdy się smucę?; 11. Smutek – radzenie sobie; 12. Jak wyglądam, kiedy się złoszczę? Karta pokazowa; 13. Jak wyglądam, kiedy się złoszczę?; 14. Złość – przyczyny; 15. Drabina złości; 16. Balon złości; 17. Złość. Myśli – Emocje – Zachowania; 18. Jak pokonać swoją złość? Karta pokazowa; 19. Jak pokonuję swoją złość?; 20. Złość – radzenie sobie; 21. Co czuje moje ciało, gdy się boję? Karta pokazowa; 22. Co czuje moje ciało, gdy się boję?; 23. Strach – przyczyny; 24. Drabina lęku; 25. Balon strachu; 26. Strach. Myśli – Emocje – Zachowania; 27. Co mogę zrobić, gdy się boję? Karta pokazowa; 28. Jak sobie poradzić ze strachem? Karta pokazowa; 29. Co mogę zrobić, gdy się boję?; 30. Strach/lęk – radzenie sobie; 31. Jak wyglądam, kiedy czuję radość? Karta pokazowa; 32. Jak wyglądam, kiedy czuję radość?; 33. Radość – przyczyny; 34. Drabina radości; 35. Balon radości; 36. Radość. Myśli – Emocje – Zachowania; 37. Porady na trudne i negatywne emocje. Karta pokazowa; 38. Moje negatywne emocje; 39. Moje pozytywne emocje; 40. Co dziś czujesz? Karta pokazowa; 41. Umiejętność dziękowania. Karta pokazowa; 42. Umiejętność dziękowania; 43. Umiejętność pocieszania. Karta pokazowa; 44. Umiejętność pocieszania; 45. Umiejętność pomagania. Karta pokazowa; 46. Umiejętność pomagania; 47. Umiejętność wspólnej zabawy. Karta pokazowa; 48. Umiejętność wspólnej zabawy; 49. Umiejętność proszenia o pomoc. Karta pokazowa; 50. Umiejętność proszenia o pomoc; 51. Umiejętność dzielenia się. Karta pokazowa; 52. Umiejętność dzielenia się; 53. Gra MEMORY. Karta pokazowa; 54. Gra MEMORY. [JK]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Agnieszka Lasota
Ilustracje:Agnieszka Lasota
Wydawca:Difin Sp. z o. o (2021-2025)
Serie wydawnicze:Engram
ISBN:978-83-66491-51-9
Autotagi:druk druki ulotne książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo