Jak zostać świętym?:

lekcje fryzjera, surfera i emerytowanego gangstera

Autor:
Szymon Hołownia
Kompozytor:
Michał Ziomek
Wydawcy:
Legimi (2018)
RTCK (2017-2018)
Heraclon International. Storybox.pl
Poradnia K
ISBN:
978-83-64855-62-7, 978-83-64855-96-2
Autotagi:
audiobooki
CD
publikacje religijne
Więcej informacji...
5.0

Jak zostać Świętym? Posłuchaj lekcji fryzjera, surfera i emerytowanego gangstera. Świętość to najfajniejsza rzecz, jaką może osiągnąć człowiek. A najfajniejsze w świętości jest to, że można zacząć próbować walczyć o nią dokładnie w każdym momencie. - Szymon Hołownia Jeśli chcesz być świętym… Nie musisz modlić się tyle co św. Faustyna Nie musisz rozbierać się do naga na rynku jak św. Franciszek Nie musisz pisać tylu listów co św. Ignacy To nie jest TWOJA droga. Jak zatem zostać świętym? W tym nagraniu usłyszysz o ludziach, którzy na wiele sposobów pokazali JAK realizować błogosławieństwa w życiu codziennym, zmagać się ze swoimi słabościami, i żyjąc w 100% na ziemi - w 100% być gotowym na niebo. A jeśli wciąż zastanawiasz się CO masz robić, aby być świętym - Świeci także dadzą Ci odpowiedź, choć pewnie zupełnie inną, niż się spodziewałeś…
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Mądre słowa mądrego człowieka • Szymona Hołownię cenie, szanuję, uznaję😊 • Szanuję za słowa, jakie padają podczas słuchania audiobooka, za poglądy i za formę przekazu, bo to, o czym mówi trafi i do intelektualisty i do prostego. Szymon Hołownia genialnie zachęca do ...zostania świętym, świętym na ziemi, za życia. śmieszne? Nie, prawdziwe. Dajmy i nie żądajmy zwrotu. Dajmy i nie traktujmy swego daru, jak inwestycji - dajmy bo jesteśmy miłosierni. Uczmy się dobroci, patrzmy na dobro i czyńmy dobro - proste? Wręcz banalne, można rzec, ale jak trudne. • świetna pogadanka na 2 cd;) mam niedosyt
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Szymon Hołownia
Kompozytor:Michał Ziomek
Lektorzy:Szymon Hołownia Łukasz Knopek Kamila Kuboth-Schuhardt
Wydawcy:Legimi (2018) RTCK (2017-2018) Heraclon International. Storybox.pl Poradnia K
ISBN:978-83-64855-62-7 978-83-64855-96-2
Autotagi:audiobooki CD dokumenty elektroniczne literatura literatura stosowana nagrania poradniki poradniki i przewodniki publikacje religijne rejestracje audio i wideo zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo