Jak zachować sprawny umysł przez całe życie:

proste ćwiczenia mózgu na każdy dzień

Tytuł oryginalny:
Fit im Kopf ein Leben lang!
ganzheitliches Gehirntraining für jeden Tag,
Inne tytuły:
Jak zachować sprawny umysł przez całe życie Cz. 2
Autorzy:
Dana Haralambie
Regina Rademächers
Wydawca:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2017-2019)
ISBN:
978-83-269-6517-3
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...

Możesz na wiele sposobów wpłynąć na swój wiek. Pomogą Ci w tym nasze praktyczne ćwiczenia. Z książki dowiesz się m. in.: jak funkcjonuje Twój mózg, co potrafi, a czego nie, jak powstają problemy z pamięcią i jak można ich uniknąć, jak możesz się skoncentrować, a nawet nauczyć się nowego języka, jaki wpływ na Twoją pamięć ma codzienne odżywianie się, jaki rodzaj ruchu czyni Twój umysł bardziej elastycznym, w jaki sposób można „zarazić” się radością, co jest najważniejszym składnikiem, aby przez całe życie być aktywnym mentalnie, na czym polega ciągły trening umysłu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Jak zachować sprawny umysł przez całe życie Cz. 2 ganzheitliches Gehirntraining für jeden Tag,
Autorzy:Dana Haralambie Regina Rademächers
Wydawca:Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2017-2019)
ISBN:978-83-269-6517-3
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo