Podkręć swój mózg:

40 przepisów i ponad 60 superproduktów

Tytuł oryginalny:
Booster son cerveau
en 40 recettes et plus de 60 super-aliments,
Autor:
Lucie Reynier
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2020)
ISBN:
978-83-8144-223-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki i przewodniki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - Katalog centralny

Ludzki mózg jest fascynującym narzędziem. Jego miliardy neuronów mogą tworzyć dziesiątki tysięcy połączeń. Dla naszego dobrego samopoczucia, naszej równowagi psychicznej i wydajności intelektualnej jest zatem niezbędne, aby te neurony funkcjonowały prawidłowo! Pozwól się poprowadzić po przepisach zawartych w tej książce i poznaj wszystkie sztuczki, które wzmocnią twoją pamięć i energię, pokażą jak walczyć ze stresem i bezsennością oraz uzupełniać brakujące składniki w organizmie. Zaplanuj posiłki zgodnie z własnymi potrzebami, a twój mózg pozostanie młody i wydajny przez wiele lat! Autorka książki, Lucie Reynier, jest dietetykiem. To pasjonatka kuchni, która łączy talent kulinarny z wiedzą dotyczącą zdrowia. Proponuje przepisy pasujące do potrzeb każdego z nas. Uczy zasad równowagi metabolicznej, kładąc nacisk na to, by sprawiać sobie przyjemność, zachowując dobrą formę. Książka zawiera 40 prostych przepisów na smaczne potrawy i opisy ponad 60 superproduktów żywieniowych, tak zwanych naturalnych wspomagaczy organizmu [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo