Drzewko Aby Baby:

baśń muzyczna

Słowa:
Stanisław Werner (1928-2006)
Mirosław Łebkowski (1922-2010)
Kompozytor:
Józef Talarczyk (1919-1990)
Reżyseria:
Krzysztof Wierzbiański
Realizacja:
Andrzej Brzoska
Wykonanie:
Michał Breitenwald
Ryszard Dembiński (1934-1986)
Stefania Iwińska (1928-1988)
Mirosław Konarowski ...
Autor:
Stanisław Werner (1928-2006)
Wydawca:
Tonpress KAW (1987)
Autotagi:
audiobooki
nagrania muzyczne
płyty gramofonowe
proza
Więcej informacji...
4.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • 'Dzień jasny, wesoły, nie idziemy dziś do szkoły...' - kolejna z cyklu ekologicznych baśni muzycznych z przesłaniem o dbaniu o środowisku z przyjemnymi piosenkami w tle.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Słowa:Stanisław Werner (1928-2006) Mirosław Łebkowski (1922-2010)
Kompozytor:Józef Talarczyk (1919-1990)
Reżyseria:Krzysztof Wierzbiański
Realizacja:Andrzej Brzoska
Wykonanie:Michał Breitenwald Ryszard Dembiński (1934-1986) Stefania Iwińska (1928-1988) Mirosław Konarowski Ewa Konstanciak Krzysztof Kumor Gustaw Lutkiewicz (1924-2017) Elżbieta Nowacka Maciej Orłoś Tadeusz Włudarski (1936-1989) Krystyna Wolańska Wiktor Zborowski
Autor:Stanisław Werner (1928-2006)
Wydawca:Tonpress KAW (1987)
Autotagi:audiobooki epika literatura literatura piękna muzyka nagrania nagrania muzyczne płyty gramofonowe proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo