Jak wytresować kota?: Techniki zaawansowane

Inne tytuły:
Jak wytresować kota? [2],
Autor:
Dawid Ratajczak
Lektor:
Tomasz Bednarek
Wydawcy:
Księgarnia Wydawnictwo Skrzat Stanisław Porębski (2017-2022)
Heraclon International
ISBN:
978-83-7915-462-3, 978-83-8207-524-3
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
poradniki
4.3 (3 głosy)

Wiedza o kotach to dziedzina, przy której fizyka kwantowa wygląda jak ubogi kuzyn ze wsi - tak twierdzi Autor "Jak wytresować kota". Postanowił jednak podjąć kolejną próbę wyjaśnienia czytelnikom i słuchaczom skomplikowanych meandrów kociego świata. W tej części bestsellerowego poradnika dowiecie się m.in. o: specjalistycznych karmach i najdziwniejszych gadżetach dla kotów, złożonej interakcji kotów z roślinami, podróżach z kotami oraz o tym, że... tak, zgadliście: kota nie da się wytresować!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • trochę gorsza niż pierwsza część
  • Druga część wesołej książki. Na poprawę humoru i wielbicieli kotów.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo