Minecraft:

podręcznik kreatywnego budowania

Tytuł oryginalny:
Minecraft
guide to
Autor:
Craig Jelley
Tłumacz:
Anna Hikiert-Bereza
Ilustracje:
Ryan Marsh
John Stuckey
James Bale
Wydawcy:
HarperKids (2021)
Egmont Polska (2017)
HarperCollins Polska
ISBN:
978-83-276-6295-8, 978-83-281-2064-8
978-83-281-3227-6
Autotagi:
druk
książki
poradniki

Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać niejednego gracza ogromem możliwości kreacji… w tym również perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! „Minecraft. Podręcznik kreatywnego budowania" wydawnictwa Egmont dostarcza czytelnikowi (i graczowi) całej niezbędnej wiedzy do wznoszenia budowli, o jakich nigdy wcześniej mu się nie śniło! Przybliża podstawy architektury oraz innych kreatywnych dziedzin i wskazuje, w jaki sposób wcielić te przydatne wskazówki w życie, aby stworzyć niesamowite konstrukcje. Gracze dowiedzą się z tego podręcznika również, jak łączyć ze sobą barwy i tekstury, aby uzyskiwać odmienne style; znajdą wskazówki, jak opracowywać szczegółowe plany skomplikowanych budowli oraz poznają wiele sztuczek, które umożliwiają w sprytny sposób wykorzystywać różne bloki. Dodatkowo w książce znajdują się cenne porady i informacje prosto od specjalistów i twórców gry z Mojanga, co czyni ją świetnym wprowadzeniem do świata Minecrafta.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo