Skąd się wzięło pisklę w jajku?

Tytuł oryginalny:
Wo geht der Astronaut aufs Klo?
Autorzy:
Petra Maria Schmitt
Christian Dreller
Lektor:
Anna Rusiecka
Tłumacz:
Mirosława Umińska-Sobolewska ...
Wydawcy:
Prószyński Media (2017)
Biblioteka Akustyczna (2017)
Prószyński i Spółka (2016)
Wydane w seriach:
Historyjki dla Ciekawskich Dzieci
ISBN:
978-83-8069-263-3, 978-83-8097-948-2
Autotagi:
audiobooki
CD
MP3
opowiadania
proza
reportaże
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Zabawne i trzymające w napięciu historyjki z odpowiedziami na nurtujące dzieci pytania. Skąd się wzięło pisklę w jajku? Dlaczego swędzą nas ukłucia komara? Czy można czytać palcami? Maksio i Laura organizują wycieczkę łodzią i dowiadują się, skąd się bierze deszcz w chmurach. Ewa zastanawia się, kto włącza i wyłącza światło w lodówce. A Emil chce wiedzieć jedno: dokąd właściwie astronauta chodzi na siusiu? W tych trzymających w napięciu, intrygujących historyjkach znajdziecie odpowiedzi na wiele pytań nurtujące dzieci. Nie tylko one mogą się wiele nauczyć!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Petra Maria Schmitt Christian Dreller
Lektor:Anna Rusiecka
Tłumaczenie:Mirosława Umińska-Sobolewska Mirosława Sobolewsa
Ilustracje:Dariusz Wójcik Heike Vogel
Wydawcy:Prószyński Media (2017) Biblioteka Akustyczna (2017) Prószyński i Spółka (2016)
Serie wydawnicze:Historyjki dla Ciekawskich Dzieci
ISBN:978-83-8069-263-3 978-83-8097-948-2
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania proza reportaże zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo