Nogi stonogi

Autor:
Klaus Kreowski
Ilustracje:
Maciej Szymanowicz
Tłumacz:
Magdalena Miśkiewicz
Wydawca:
Story House Egmont (2011-2022)
Wydane w seriach:
Huch! and Friends
Wiek: 4+
ISBN:
5-908215-002596
Autotagi:
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
4.5 (4 głosy)

Gra Nogi stonogi przeznaczona jest dla graczy w wieku od 4 lat. Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest niemal odporna na działanie małych rączek :) Kolorowe, przyjemne ilustracje oraz wesoły temat gry sprawią, że maluchy z przyjemnością spędzać będą czas w towarzystwie sympatycznych stonóg. Podczas gry naszym zadaniem będzie ułożenie jak najdłuższej stonogi. Rzucając kostkami będziemy starać się zdobyć jak najwięcej butów dla naszych stonóg. Będziemy przy tym podejmować decyzje ile butów i w jakich kolorach chcemy zdobyć. Gra posiada 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych. Jej duża zaletą jest to, że pomaga małym graczom opanować trudną sztukę podstawowego liczenia oraz naukę kolorów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna gra planszowa
  • Prosta gra dla dzieci przy której mogą sporo pomyśleć. Solidnie wydana i kolorowa
  • 4 letnia córa zachwycona. Uczy strategii i podejmowania prawidłowych decyzji.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo