Bridget Jones's Diary:

a novel

Autor:
Helen Fielding
Wyd. w latach:
1992 - 2014
Wydane w seriach:
Macmillan Readers
Macmillan Readers. Intermediate Level
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.3 (3 głosy)

Książka w języku angielskim. Ta książka sprawi, że polubisz się za te cechy, których najbardziej się wstydzisz. Będziesz co rusz wybuchać śmiechem i wykrzykiwać: "Bridget Jones to ja!". Poznajdzie Bridget Jones singielkę trochę po trzydziestce, która jest pewna, że wszystko się ułoży, jeśli tylko: - straci na wadze trzy kilogramy, - przestanie palić, - osiągnie wewnętrzną równowagę. Bridget stara się odnieść życiowy sukces... albo przynajmniej osiągnąć wewnętrzną równowagę. Za każdym razem, gdy jej plany biorą w łeb, szuka pociechy w życiu towarzyskim i mówi sobie, że wszystko będzie dobrze już następnego dnia, kiedy to jej życie będzie wolne od alkoholu, zbędnych kalorii i emocjonalnych popaprańców. Oto pełna humoru kronika zdarzeń jednego roku z życia samokrytycznej Bridget Jones, roku, w którym bohaterka postanawia stworzyć sensowny związek z odpowiedzialnym mężczyzną. I zmniejszyć obwód ud o cztery centymetry. [lubimyczytac.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Dziennik Bridget Jones a novel
Autor:Helen Fielding
Zdjęcia:Stuart Dryburgh
Reżyseria:Sharon Maguire
Adaptacja:Anne Collins
Kompozytor:Patrick Doyle
Lektorzy:Renée Zellweger Colin Firth Hugh Grant
Scenariusz:Helen Fielding Andrew Davies Richard Curtis
Wydawcy:an imprint of Pan Macmillan (2014) Picador (1992-2014) Macmillan Publishers (2009) Kino Świat (2007) Penguin Books (1996-2001) Macmillan Audio Books (1997) Picador - an imprint of Macmillan Publishers (1997) Picador - Macmillan Publishers (1996) Pan Misiek
Serie wydawnicze:Macmillan Readers Macmillan Readers. Intermediate Level
ISBN:0-330-37163-0 0-330-48761-2 978-0-2307-1670-4 978-0-330-33277-4 978-0-330-37525-2 978-0-330-51217-6 978-1-4472-8893-0 0-30-33277-5 0-14-028809-X
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika książki literatura literatura piękna nagrania powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 27 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo