Każdy może gotować:

naucz się gotować w 24 godziny i przekaż dalej

Tytuł oryginalny:
Jamie's ministry of food
Autor:
Jamie Oliver
Tłumacz:
Katarzyna Rojek
Fotografia:
David Loftus
Chris Terry
Wydawca:
Insignis Media (2010)
ISBN:
978-83-61428-21-3
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Więcej informacji...

Jeżeli uważasz, że nigdy nie nauczysz się gotować, sięgnij po zawarte w tej książce przepisy oraz ilustrujące je krok po kroku zdjęcia, a w ciągu 24 godzin - uwierz mi - zaczniesz przyrządzać naprawdę pyszne potrawy. Gotowanie dań od podstaw jest jedną z podstawowych umiejętności, a jej posiadanie pozwoli ci zaoszczędzić nieco pieniędzy, sprawi sporo radości i skieruje ciebie, twoją rodzinę i przyjaciół na drogę do zdrowszego stylu życia. Każdy może nauczyć się gotować. Kiedy już zarazisz się bakcylem gotowania, pokaż swoim przyjaciołom, jak to robić.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Jask zawsze u Jamie'go ciekawe przepisy podane w łatatwy, przystępny sposób oraz sympatyczne opowiastki zwykłyh ludzi, którzy "odkryli" iż gotować każdy może - i to smacznie.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Jamie Oliver
Tłumacz:Katarzyna Rojek
Fotografia:David Loftus Chris Terry
Zdjęcia:David Loftus Chris Terry
oraz:David Loftus Chris Terry
Wydawca:Insignis Media (2010)
ISBN:978-83-61428-21-3
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk książki literatura literatura stosowana poradniki i przewodniki zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo