Czytanie ze zrozumieniem

Autor:
Marta Kurdziel ...
Opracowanie:
Maria Zagnińska
Redakcja:
Maria Zagnińska
Wydawca:
Wydawnictwo Greg (2014-2017)
ISBN:
978-83-7517-512-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
szkoły podstawowe
Więcej informacji...

Czytanie ze zrozumieniem to książka, która została przygotowana po to, by pomóc uczniom, którzy już potrafią czytać, skupić się nad sensem czytanych zdań. To podręcznik przygotowany przez specjalistkę, dzięki któremu uczeń pierwszych klas szkoły podstawowej (1-3) będzie w stanie rozumieć to, co czyta.Autorka tego podręcznika jest nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Jej doświadczenie szkolne pomogło dostosować zadania do możliwości dziecka.Na książkę składają się proste teksty, które zostały napisane na podstawie popularnych utworów literackich tj. baśnie i wiersze, często dotykających codziennych sytuacji. Czytelnik ma okazję poznać na przykład znaczenie plakatu teatralnego czy pocztówki z wakacji.Tekst, poza ciekawą oprawą graficzną, opatrzony jest częścią zadaniową pozwalającą sprawdzić, czy udało się zrozumieć sens. Specjalnie dobrany zestaw ćwiczeń pomoże przeanalizować przeczytaną historię. Część zadań została przedstawiona w formie obrazkowej. Dzięki takiej formie, nauka czytania ze zrozumieniem stanie się prawdziwą przyjemnością.Zaufaj specjalistom z wydawnictwa Greg, którzy przygotowali ten podręcznik i pomóż swojemu dziecku czytać ze zrozumieniem już od najmłodszych lat!Te wydanie zostało uzupełnione i jest w pełni zgodne z nową podstawą programową wychowania przedszkolnego.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:nauka uważnego czytania dla klas 1-3 szkoły podstawowej
Autorzy:Marta Kurdziel Alicja Kaczmarska-Strzebińska
Opracowanie:Maria Zagnińska
Redakcja:Maria Zagnińska
Wydawca:Wydawnictwo Greg (2014-2017)
ISBN:978-83-7517-512-7
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 10 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo