Koparki, traktory, samochody

Tytuł oryginalny:
Bagger, Autos und Traktoren
Autor:
Frank Littek
Ilustracje:
Jörg Hartmann
Tłumacz:
Bolesław Ludwiczak
Wydawcy:
Wydaw. Media Rodzina (2008-20116)
Media Rodzin (2022)
Wydane w seriach:
Mądra Mysz
Mądra Mysz (Media Rodzina)
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
5.0 (2 głosy)

Jak działa silnik samochodu? Co na budowie robi buldożer i koparka? Jak działa kombajn? Odpowiedzi na te i na wiele innych pytań znajdzie czytelnik w naszej książeczce. „Mądra mysz” to edukacyjna seria książek dla dzieci, w skład której wchodzą obyczajowe opowiadania o przygodach Zuzi, przybliżające najróżniejsze zawody książki „Mam przyjaciela”. Kwadratowe książki dla ciekawych świata maluchów to też cykl pełen technicznych szczegółów „Maszyny i pojazdy”, a także prezentujący świat dawniej i dziś.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Frank Littek
Ilustracje:Jörg Hartmann
Tłumacz:Bolesław Ludwiczak
Instytucja sprawcza:Mądra Mysz
Wydawcy:Wydaw. Media Rodzina (2008-20116) Media Rodzin (2022)
Serie wydawnicze:Mądra Mysz Mądra Mysz (Media Rodzina)
ISBN:978-83-8008-286-1 978-83-8008-902-0 978-83-8265-319-9 978-83-8006-286-1 978-83-80008-902-0
Autotagi:bajka beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania proza publikacje popularnonaukowe zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 24 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo