Nasz dyrektor jest wampirem!

Tytuł oryginalny:
My headteacher is a vampire rat!
Autor:
Pamela Butchart
Tłumacz:
Barbara Górecka
Ilustracje:
Thomas Flintham
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2016-2024)
Wydane w seriach:
Szkolne szaleństwa
Maja
Maja - Pamela Butchart
[Szkolne szaleństwa / Pamela Butchart]
ISBN:
978-83-7983-729-8, 978-83-8154-853-3
978-83-8240-207-0, 978-83-8299-462-9
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza

Trzecia część zabawnych perypetii Mai i jej szkolnych kolegów i koleżanek. Na widok nowego dyrektora Maja i jej szkolni koledzy przeżywają WIELKIE zaskoczenie. Mężczyzna jest czarnowłosy, nosi pelerynę i ma dziwne gumowate wargi. Pewnego razu paczka przyjaciół przez przypadek podsłuchuje, jak dyrektor syczy w gabinecie, a na słońcu staje się czerwony jak burak Ale dopiero kiedy dyrektor zabrania przyniesienia do szkoły pieczywa czosnkowego w Dniu Włoskim, wszystko staje się JASNE. Nowy dyrektor jest WAMPIREM, a jego armia wampiroszczurów zamierza opanować szkołę! O RETY! Podczas pisania tej książki żadne wampiry nie zostały nauczycielami! [matras.pl]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo