Poczytam ci mamo:

elementarz matematyczny

Autor:
Beata Ostrowicka
Ilustracje:
Katarzyna Kołodziej
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2016-2019)
ISBN:
978-83-10-12980-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
3.5 (2 głosy)

Antek, Lenka, Ada, Julek i Krzyś to piątka przyjaciół. Poznajcie bliżej ich świat. Dużo w nim zabaw, podróżowania, marzeń, szalonych pomysłów, a także wielu innych ważnych dla wszystkich dzieci spraw. No i matematyki, bo ona jest naprawdę wszędzie! „Poczytam ci, mamo. Elementarz matematyczny” to wspaniała pomoc dla dzieci rozpoczynających naukę matematyki. Pozycja nie tylko wprowadza w świat zagadnień matematycznych, lecz także wspiera naukę czytania. Zalety książki to: • duża, czytelna czcionka, • ponad 30 zabawnych opowiadań o tematyce bliskiej współczesnym dzieciom, • zakres merytoryczny materiału zgodny z podstawą programową klas 1–3, • wiedza matematyczna wprowadzana na pełnych humoru ilustracjach, • stopniowanie trudności, • ponad 20 matematycznych zagadnień, takich jak: cyfry, klasyfikowanie obiektów, tworzenie zbiorów, dodawanie i odejmowanie, pomiary długości, ciężaru, pojemności, czasu, temperatury, obliczenia pieniężne, liczby rzymskie, odczytywanie godziny, daty, znajomość kalendarza, rozpoznawanie figur, tabliczka mnożenia, • wygodne podsumowanie na wyklejce książki, • doskonałe uzupełnienie szkolnego podręcznika i zeszytu ćwiczeń. Nauka matematyki może stać się naprawdę dobrą zabawą! (http://lubimyczytac.pl/ksiazka/296087/poczytam-ci-mamo-elementarz-matematyczny)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo