Rycerzem być:

jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach

Autor:
Zofia Stanecka
Ilustracje:
Marta Ruszkowska
Wyd. w latach:
2016 - 2019
ISBN:
9788726128031, 978-83-281-1439-5
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
opowiadania
proza
savoir-vivre
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Przyjazny podręcznik zasad savoir-vivre dla najmłodszych! Znacie już Julę, małą damę z poprzedniej książki Zofii Staneckiej? Teraz czas na młodego rycerza! Marcel jest w pierwszej klasie i nieustannie zadaje pytania. Ciekawi go cały świat. Chce też zostać rycerzem. Tylko czy to możliwe we współczesnym świecie? Przecież nikt nie chodzi już w zbroi i nie walczy mieczem! Może jednak Marcelowi uda się spełnić marzenie?Historia Marcela to kolejna po "Damą być" książka o tym, jak właściwie zachować się w różnych sytuacjach. Autorka bestsellerowej serii o Basi tym razem napisała przezabawny przewodnik po świecie dobrych manier. -

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka Zofii Staneckiej pt. „Rycerzem być” jest niczym innym tylko poradnikiem dobrego zachowania dla dzieci – uczy jak ubrać się i zachować w różnych sytuacjach. A sytuacje te to kolejno: wyjście do szkoły, wyjście na mecz, wyprawa rowerowa, wyjście na basen, wyjście do kina, uczestnictwo w ślubie i weselu, nocowanie u dziadków, zachowanie w domu i w szpitalu. W każdy temat wprowadza czytelnika krótkie opowiadanie, po którym dwustronicowa kolorowa ilustracja, pełna szczegółów, dopełnia całości.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Katarynka
Opis
Autor:Zofia Stanecka
Ilustracje:Marta Ruszkowska
Wydawcy:Saga Egmont (2019) IBUK Libra (2019) Legimi (2019) Egmont Polska (2016) Literacki Egmont (2016)
ISBN:9788726128031 978-83-281-1439-5
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania poradniki poradniki i przewodniki proza savoir-vivre zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 6 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo