Przewodnik po czasach w języku angielskim

Autor:
Lucyna Gołębiowska
Wydawcy:
Prószyński i Spółka SA (1991-2003)
Prószyński Media (2000)
Państwowe Wydawnictwo Wiedza Powszechna (1991-1997)
WP (1991)
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
Więcej informacji...
5.0

Znakomita pomoc dla wszystkich, którzy uczą się tego języka lub go używają. Umiejętność rozróżniania i odpowiedniego stosowania czasów to podstawa gramatyki angielskiej, dlatego też książka ta jest odpowiednia zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają naukę języka, jak i dla uczniów zaawansowanych. Wiadomości teoretyczne, podane w jasny sposób, poparto licznymi przykładami, co pozwala na szybkie przyswojenie omawianego materiału.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetne kompendium do uporzadkownia wiedzy
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Lucyna Gołębiowska
Wydawcy:Prószyński i Spółka SA (1991-2003) Prószyński Media (2000) Państwowe Wydawnictwo Wiedza Powszechna (1991-1997) WP (1991)
ISBN:83-214-0696-3 83-7180-287-0 83-7255-567-2 83-7255-816-7 83-7337-068-4 83-7337-941-X 83-214-0696 83-214-0693-3
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 45 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo