Klaśnij, tupnij, raz i dwa!:

zabawy ze śpiewem

Inne tytuły:
Klaśnij, tupnij, raz i dwa! Cz. 3
Klaśnij, tupnij, raz i dwa! Płyta 3
Słowa:
Małgorzata Barańska
Kompozytor:
Stefan Gąsieniec
Wokal:
Magda Wasylik
Wykonanie:
Magda Wasylik
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Harmonia (2012)
ISBN:
9788371346217
Autotagi:
CD
muzyka wokalno-instrumentalna
nagrania muzyczne
rejestracje audio i wideo

Niniejszy zbiorek zawiera zabawy połączone z piosenką podobne do tych przy których bawiliśmy się kiedyś my, dorośli (na przykład 'Siała baba mak' 'Stary niedźwiedź' 'Kółko graniaste'). Powstał po to aby poszerzyć dostępny repertuar. Zabawy z tej publikacji rozwijają umiejętność uczestniczenia we wspólnym działaniu i przestrzegania reguł. Kształcą uwagę i pamięć dziecka które nie tylko zapamiętuje melodię rytm i tekst piosenki ale także uczy się łączyć je z odpowiednimi gestami i czynnościami. Każdy nowy wierszyk poszerza słownictwo dziecka. Uczy spostrzegania rymów i zachęca do samodzielnego ich tworzenia oraz bawienia się słowami. Zabawy kształcą koordynację ruchową czyli umiejętność harmonijnego łączenia ruchów. Rozwijają także umiejętność synchronizowania bodźców odbieranych słuchem z wykonywanym ruchem czyli koordynację ruchowo-słuchową. (opis wydawcy)
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo