Sztuka pisania

Inne tytuły:
przewodnik szkolny
Sztuka pisania - gimnazjum
Autor:
Małgorzata Juda-Mieloch
Wydawca:
Ibis (2010)
ISBN:
978-83-7738-038-3
Autotagi:
druk
gimnazjum
książki
podręczniki
Więcej informacji...

Postawienie problemu w formie często powtarzającego się pytania - Jak zacząć - wiele mówi o naturze kłopotów z redagowaniem tekstów. Można z niego odczytać nadzieję, że jeżeli już zaczniemy pisanie, dalej jakoś to będzie. No właśnie - jakoś.Ta książka podpowie Ci, nie tylko jak zacząć pisanie wypracowania, ale też jak Utrzymać formę do samego końca !
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Nie wiesz jak napisać podanie, życiorys? A może masz trudność z napisaniem listu, streszczenia czy notatki? W tym przewodniku znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które odsłonią przed Tobą tajemnice warsztatu pisarstwa, pomogą Ci w doskonaleniu umiejętności redagowania pisemnych form wypowiedzi. Ta książka podpowie Ci, nie tylko jak zacząć pisać wypracowanie, ale też jak "utrzymać formę" do samego końca. Pozycja godna uwagi szczególnie dla gimnazjalistów, ale może być także inspiracją dla szerszego kręgu czytelników. A więc przyszli mistrzowie pióra – do dzieła!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:przewodnik szkolny Sztuka pisania - gimnazjum gimnazjum. Przewodnik szkolny
Autor:Małgorzata Juda-Mieloch
Wydawca:Ibis (2010)
ISBN:978-83-7738-038-3
Autotagi:druk gimnazjum książki literatura literatura stosowana podręczniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo