Wilk ma okropny katar:

jak unikać zarazków

Autor:
Steve Smallman
Ilustracje:
Bruno Merz
Tłumacz:
Weronika Różycka
Wydawca:
Wydawnictwo Debit (2015)
ISBN:
978-83-8057-017-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
5.0

Pełna humoru opowieść o Złym Wilku, który walczy z okropnym katarem, i trzech małych świnkach, które wyruszyły w świat, by rozpocząć dorosłe życie. Jedyne, czego pragnie zakatarzony bohater, to chusteczka do nosa. Nie wiedzą o tym świnki, które barykadują się przed wilkiem w swoich domkach. Czy pomogą choremu bohaterowi? Pouczająca historia o tym, jak zapobiegać rozprzestrzenianiu się zarazków i w jaki sposób postępować, jeśli nabawi się kataru.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • świetna książeczka,z humorem, dzieci sie nie bały wilka i wieloktornie wracaliśy do czytania.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo