Za jakie grzechy, dobry Boże?

Tytuł oryginalny:
Qu`est-ce qu`on a fait au Bon Dieu?
Reżyseria:
Philippe de Chauveron
Scenariusz:
Philippe de Chauveron
Guy Laurent ...
Aktorzy:
Christian Clavier
Chantal Lauby
Ary Abittan
Medi Sadoun ...
Kompozytor:
Marc Chouarain
Zdjęcia:
Vincent Mathias
Produkcja:
Romain Rojtman
TF1 Droits Audiovisuels
Films du 24
UGC Images
Wydawcy:
Gutek Film (2013-2015)
Wydawnictwo Bauer
Autotagi:
DVD
filmy i seriale
nagrania wideo
Więcej informacji...
4.3 (4 głosy)

Przebojowa komedia, która podbiła cały świat! Cztery piękne córki na wydaniu i jedno marzenie ich poukładanych, konserwatywnych rodziców – żeby dobrze wyszły za mąż. Ale co zrobić, gdy czterech zakochanych mężczyzn to Żyd, Arab, Chińczyk i wesoły chłopak z serca Czarnej Afryki? Każdy z nich pochodzi z innej kultury, ma swoje obyczaje, wierzenia, religię. Jak nie zwariować, próbując wszystkich pogodzić ze sobą? Czy to wszystko może skończyć się na ślubnym kobiercu, czy raczej wywoła totalną wojnę domową?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • wesoła i wbrew kłopotom, jakie się pojawiają w fabule - optymistyczna komedia z dobrymi rolami i jakże żartobliwym scenariuszem. Polecam serdecznie
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Reżyseria:Philippe de Chauveron
Scenariusz:Philippe de Chauveron Guy Laurent Piotr Zieliński
Aktorzy:Christian Clavier Chantal Lauby Ary Abittan Medi Sadoun Vincent Mathias Frédéric Chau Noom Diawara Frédérique Bel
Kompozytor:Marc Chouarain
Zdjęcia:Vincent Mathias
Produkcja:Romain Rojtman TF1 Droits Audiovisuels Films du 24 UGC Images
Lektor:Marek Ciunel
Wydawcy:Gutek Film (2013-2015) Wydawnictwo Bauer
Autotagi:DVD epika filmy filmy i seriale film i wideo książki literatura literatura piękna nagrania wideo proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo