Celuję w C2:

zbiór zadań do egzaminu certyfikatowego z języka polskiego jako obcego na poziomie C2

Autorzy:
Anna Butcher
Iwona Janowska
Grażyna Przechodzka
Grażyna Zarzycka
Instytucja sprawcza:
Uniwersytet Jagielloński - Katedra Języka Polskiego jako Obcego
Wydawca:
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas (2009-2011)
Wydane w seriach:
Język Polski dla Cudzoziemców
Język Polski jako Obcy
Język Polski jako Obcy (Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas)
podręcznik do nauki języka polskiego dla cudzoziemców
Autotagi:
audiobooki
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
Więcej informacji...

Wszyscy, którzy chcą sprawdzić znajomość języka i kultury polskiej lub zdać egzamin certyfikatowy na najwyższym poziomie zaawansowania, bez wątpienia powinni zapoznać się z wyjątkowym zbiorem zadań Celuję w C2. Publikacja wyczerpująco opisuje i prezentuje różne typy zadań testowych, z którymi można spotkać się na egzaminie. Co najważniejsze są wspaniałym sposobem na powtórzenie, utrwalenie bądź skontrolowanie posiadanych umiejętności językowych (do zbioru zadań został dołączony klucz). Ale to nie wszystko. Śmiało można stwierdzić, że Celuję w C2 to zarazem zbiór zadań i doskonały poradnik! Osoby przygotowujące się do zdawania państwowego egzaminu certyfikatowego znajdą w tej publikacji bardzo istotne informacje i wskazówki dotyczące samego egzaminu. Kto zastosuje się do czasu rozwiązywania zadań i zasad punktacji, poczuje się niemalże jak na egzaminie. I o to właśnie chodziło autorkom! By pracujący z tą książką osiągnęli zamierzony cel – zgodnie z regułą: kto dobrze celuje, ten dobrze trafia! Publikacja Celuję w C2 jest przeznaczona dla osób przygotowujących się do zdawania egzaminu certyfikatowego z języka polskiego jako obcego na poziomie zaawansowanym C2. Może ona także stanowić zbiór materiałów pomocnych dla nauczycieli i studentów języka polskiego jako obcego w kształceniu językowym. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza część publikacji to ćwiczenia powtórzeniowe z poszczególnych sprawności językowych testowanych podczas egzaminu. Drugą część stanowią przykładowy test pisemny oraz zestawy do egzaminu ustnego. Pozwalają one na zweryfikowanie swoich umiejętności i ustalenie poziomu zaawansowania językowego. Prezentowany zbiór: • pozwala na zapoznanie się z typami zadań egzaminacyjnych przewidzianych dla poziomu C2; • umożliwia przyswojenie technik wykonywania poszczególnych typów zadań; • uczy zarządzania czasem podczas egzaminu, a także pozwala na opanowanie strategii egzaminacyjnych; • uzmysławia braki w zakresie poszczególnych sprawności.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Dokument towarzyszący: Celuję w C2 klucz do zadań i transkrypcje nagrań
Autorzy:Anna Butcher Iwona Janowska Grażyna Przechodzka Grażyna Zarzycka
Instytucja sprawcza:Uniwersytet Jagielloński - Katedra Języka Polskiego jako Obcego
Wydawca:Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas (2009-2011)
Serie wydawnicze:Język Polski dla Cudzoziemców Język Polski jako Obcy Język Polski jako Obcy (Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas) podręcznik do nauki języka polskiego dla cudzoziemców
ISBN:978-83-242-1208-8 978-83-242-1604-8 978-83-242-3007-5 978-83-242-4080-7 97883-242-1604-8 978-83-242-3007-5
Autotagi:audiobooki druk książki literatura literatura stosowana nagrania podręczniki publikacje dydaktyczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 5 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo