Franklin i komputer

Tytuł oryginalny:
Franklin and the computer
Tłumacz:
Patrycja Zarawska ...
Autorzy:
Paulette Bourgeois
Sharon Jennings ...
Ilustracje:
John Lei
Alice Sinkner ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (1998-2023)
Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko
Wydawnictwo Sonia Draga
Wydane w seriach:
Historyjka z Telewizji
Cała Polska czyta dzieciom
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Książka "Franklin i komputer" jest jedną z części cyklu książek o przygodach wesołego żółwika - Franklina. Jest to bardzo dobrze znana i entuzjastycznie przyjęta seria, która ma duże grono miłośników na całym świecie. Autorką książek jest Paulette Bourgeois. Przygody Franklina uczą dzieci podejmowania dobrych decyzji, a postacie przedstawione w książkach są wzorem do naśladowania, zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. W tej części Franklin będzie musiał się zmierzyć z bardzo powszechnym w obecnych czasach problemem. Jego przyjaciel dostaje nową grę wideo, a Franklin gra w nią coraz częściej, co prowadzi do uzależnienia. Zaczyna to bardzo negatywnie wpływać na jego życie. Franklin przestaje uczęszczać na treningi piłkarskie i nie spotyka się ze swoimi przyjaciółmi. Czy Franklin zauważy swój błąd? Czy żółwik zrozumie, że zdobycie wysokiego wyniku w grze nie jest tak ważne, jak jego prawdziwi przyjaciele? Historia zaprezentowana w książeczce jest bardzo na czasie i pomoże dzieciom zrozumieć, do czego może prowadzić zbyt częste granie w gry. Autorka książki, czyli Paulette Bourgeois, jest znaną pisarką z Kanady. Stworzyła liczne książki dla najmłodszych, w tym serię o przygodach żółwia Franklina, który do dzisiaj pozostaje najbardziej znaną postacią wykreowaną przez pisarkę. Cykl książek o przygodach żółwika jest jedną z najpopularniejszych serii wśród dzieci i doczekał się licznych nagród (m.in. od Kanadyjskiego Centrum Książki dla Dzieci).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Tłumaczenie:Patrycja Zarawska Jelena Sisic
Autorzy:Paulette Bourgeois Sharon Jennings Patrycja Zarawska John Lei Brenda Sue Clark Shelley Southern
Ilustracje:John Lei Alice Sinkner Brenda Sue Clark Jelena Sisic Shelley Southern Brenda Clarc Mark Koren
Adaptacja:Sharon Jennings
Autor oryginału:Paulette Bourgeois
oraz:Paulette Bourgeois Brenda Sue Clark
Wydawcy:Wydawnictwo Debit (1998-2023) Wydawnictwo Debit Anna i Witold Wodziczko Wydawnictwo Sonia Draga
Serie wydawnicze:Historyjka z Telewizji Cała Polska czyta dzieciom
ISBN:83-7167-262-4 83-7167-264-0 83-7167-266-7 978-83-7167-259-0 978-83-7167-260-6 978-83-8057-473-1 978-83-8057-740-4 83-7167-260-0 83-7167-260-6
Autotagi:bajka beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania powieści proza wielka czcionka zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 154 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo