Emi i Tajny Klub Superdziewczyn: Na scenie

Autor:
Agnieszka Mielech
Ilustracje:
Magdalena Babińska
Lektor:
Joanna Pach-Żbikowska
Wyd. w latach:
2014 - 2024
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Emi powraca w kolejnej odsłonie swoich perypetii, w których nieodłącznie towarzyszy jej grono przyjaciółek, znane również jako Tajny Klub Superdziewczyn. Tym razem Emi udaje się spełnić swoje największe marzenie - pojechać do Włoch, a w dodatku na koncert ulubionego zespołu. Wraz z mamą dziewczynka przeżywa prawdziwą przygodę w słonecznej Italii, ale to nie koniec czekających na nią wyzwań. Po wakacjach rozpoczyna się nowy rok szkolny, a wraz z nim do klasy trafia nowy chłopiec, który w dodatku okazuje się być... Włochem! Luciano zawróci w głowie nie tylko Emi, ale i pozostałym dziewczynom z Klubu. Nie samymi miłostkami jednak człowiek żyje, bo w szkole odbywają się przygotowania do musicalu. Podekscytowane przyjaciółki czeka pierwszy poważny występ na żywo, ale wszystko komplikuje się, gdy dzień przed premierą znikają niezbędne rekwizyty. Tylko Tajny Klub Superdziewczyn może uratować spektakl i reputację całej szkoły.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Na scenie 3 Tajny Klub Superdziewczyn T. 3 Tajny Klub Superdziewczyn
Autor:Agnieszka Mielech
Ilustracje:Magdalena Babińska
Lektor:Joanna Pach-Żbikowska
Tłumacz:Magdalena Babińska
Wydawcy:Wydawnictwo Wilga (2014-2024) Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2024) Grupa Wydawnicza Foksal (2014-2021) Biblioteka Akustyczna (2015-2017) NASBI (2016) ebookpoint BIBLIO (2016) we współpr. z Grupa Wydawnicza Foksal (2015) we współpr. z Foksal (2015) Legimi (2014) IBUK Libra (2014)
Serie wydawnicze:Emi i Tajny Klub Superdziewczyn Audiobook Audiobook - Biblioteka Akustyczna Książka do Słuchania Książka do Słuchania - Biblioteka Akustyczna książka do czytania
ISBN:978-83-280-1120-5 978-83-280-9691-2 978-83-64732-46-1 978-83-647-3247-8 978-83-7881-405-4 83-280-1120-5 978-83-280-1120-9 978-83-64832-46-1
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD czasopisma dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania powieści proza roczniki zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 73 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo