What the Ladybird Heard

Autor:
Julia Donaldson
Ilustracje:
Lydia Monks
Lektor:
Alexander Armstrong
Wydawcy:
Macmillan Children Books (2009-2018)
Macmillan Publishing Company
Pan Macmillan
ISBN:
978-0-230-70650-7, 978-0-230-74652-7
978-1-5098-6406-5
Autotagi:
audiobooki
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
4.0 (2 głosy)

With all the MOOing and HISSing and BAAAing and CLUCKing, the farmyard is full of noise. But when Hefty Hugh and Lanky Len hatch a plot to steal the fine prize cow, it`s the quietest animal of all who saves the day!Spot the glittery ladybird on every page of What the Ladybird Heard, a wonderful rhyming tale from Julia Donaldson and Lydia Monks, the creators of the bestselling The Princess and the Wizard and Sharing a Shell.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna książka po angielsku.
  • Fajna książka po angielsku dla dzieci. Dzięki płycie CD można się dowiedzieć jak prawidłowo wymawiać
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo