100 zabaw dla dzieci 2-letnich

Inne tytuły:
Sto zabaw dla dzieci dwuletnich
Ilustracje:
Katarzyna Kołodziej
Autorzy:
Mariola Langowska-Bałys
Anna Jackowska
Beata Szcześniak
Opracowanie:
Mariola Langowska-Bałys
Anna Jackowska
Beata Szcześniak
Wydawca:
Wydawnictwo Siedmioróg (2010-2011)
Wydane w seriach:
Zabawy z Dziećmi
ISBN:
978-83-7568-503-9
Autotagi:
druk
książki
poradniki
5.0

Książka przedstwaia wiele ciekawych i łatwych do zrealizowania pomysłów, jak mądrze, twórczo i wesoło bawić się z dwulatkiem. Rodzice zanjdą w niej propozycje najróżniejszych gier i zabaw: ruchowych, artystycznych, słownych, towarzyskich- do wykorzystania w każdym miejscu i o każdej porze roku. Są tu zabawy, które pozwolą dziecku się wyszaleć, wyśmiać, zrelaksować, a nawet poeksperymentować. Ze "100 zabawami" ani dzieci, ani rodzice z dziećmi nie będą się nudzić.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Polecam. Można znaleźć w tej książce sporo inspiracji na zabawy z małymi dziećmi
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo