Błyskawiczny kurs liczenia w pamięci

Autor:
Maria i Marian Dzieszko
Wydawcy:
Publicat S. A (2007)
Publicat Wydawnictwo (2006-2007)
Wydane w seriach:
Szybko, Łatwo, Skutecznie
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Więcej informacji...

Błyskawiczny kurs liczenia w pamięci sprawi, że w 4 tygodnie nauczycie się sprawnie liczyć w pamięci, a liczby przestaną stanowić dla nas jakikolwiek problem. Uczniowie błyskawicznie poradzą sobie z każdym działaniem podczas lekcji matematyki. Panie domu z łatwością będą kontrolować wydatki podczas zakupów oraz planować budżet domowy. Osoby pracujące i studenci zwiększą swoją efektywność w pracy i nauce. Wszyscy stosujący prezentowane tutaj techniki rozwiną zdolności swojego mózgu, dzięki czemu zachowają sprawność umysłową do późnej starości. Ten kurs to niezbędna pomoc dla wszystkich pracujących, uczniów, studentów i gospodyń domowych! /Nota wydawnicza/
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Maria i Marian Dzieszko
Wydawcy:Publicat S. A (2007) Publicat Wydawnictwo (2006-2007)
Serie wydawnicze:Szybko, Łatwo, Skutecznie
ISBN:978-83-245-0778-8 978-83-245-0779-5 978-83-245-1273-7 978-83-245-1307-9 978-83-245-0778-8 978-83-245-1273-7 83-245-0778-8 83-245-1273-7 83-245-1307-9 978-245-0778-8
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne samouczki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 14 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo