Akademia rysowania:

Profesora Ołówka

Ilustracje:
Łukasz Ryłko
Autor:
Łukasz Ryłko
Wydawca:
MARTEL (2012)
Wydane w seriach:
Akademia - Martel
Kreatywność-Pn/III
Zrób To Sam - Martel
Zrób to sam
ISBN:
978-83-63546-04-5, 978-83-65546-04-5
Autotagi:
druk
książki

Każdy rodzic chciałby pokazać dziecku, jak narysować samolot, kozę, wieloryba i wiele innych wspaniałych kształtów. Nasza książeczka pokazuje, że wcale nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności. Akademia rysowania Profesora Ołówka to wciągająca i kształcąca zabawa dla wszystkich lubiących zabawy z kredkami. Dzięki prostym, sympatycznym rysunkom i opisom kolejnych czynności dziecko ciekawie spędzi czas i dowie się, jak łatwo narysować ulubioną postać z bajki, pojazd lub zwierzątko. Poznawanie kolejnych etapów tworzenia rysunków o zróżnicowanym stopniu trudności rozwija zdolności manualne oraz wzbogaca wyobraźnię i wiedzę dziecka o otaczającym je świecie. Akademia rysowania Profesora Ołówka to świetny prezent dla małego rysownika!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo