Psychologia sprzedaży:

podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe

Tytuł oryginalny:
Psychology of selling
increase your sales faster and easier than you ever thought possible,
Autor:
Brian Tracy
Tłumacz:
Tomasz Rzychoń
Lektor:
Tomasz Kućma
Wydawcy:
Legimi (2023)
Wydawnictwo MT Biznes (2007-2023)
IBUK Libra (2012)
Wydane w seriach:
Sukces w Biznesie
Prosta Droga do Wiedzy
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...
3.0

Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży!

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku.

Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. A także:

• Odkryjesz obawy i prawdziwe przyczyny zachowań swoich klientów.

• Uwolnisz się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż.

• Stworzysz z klientami więzi sprzedające za ciebie.

• Poznasz skuteczne metody na klientów różnego typu.

• Zmienisz swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji.

Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „zwiększysz dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet czterokrotnie swoją sprzedaż i zysk w parę miesięcy albo i w parę tygodni”. Zaczniesz osiągać znakomite wyniki nawet w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Psychologia sprzedaży to punkt zwrotny twojej kariery!

***

Brian Tracy uczy, jak postępować z różnymi klientami w różnych sytuacjach. Ta książka daje dokładnie to, czego potrzebujesz, żeby lepiej sprzedawać siebie i swój produkt.

Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way

Chcesz sukcesu, o jakim marzysz? Jeśli tak, musisz koniecznie zrozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. Ta książka to twój klucz, którym

otworzysz umysły klientów.

Tom Hopkins, autor książki Jak odnieść sukces – przewodnik Toma Hopkinsa

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 3 min): • https://www.youtube.com/watch?v=_QyZ-PB1hbo • Lub do przeczytania: • https://pandunia.pl/psychologia-sprzedazy-recenzja-ksiazki-brian-tracy/
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
PUA_Panda
Opis
Inne tytuły:The psychology of selling increase your sales faster and easier than you ever thought possible,
Autor:Brian Tracy
Tłumacz:Tomasz Rzychoń
Lektor:Tomasz Kućma
Kompozytor:Marek Rusinowski
Wydawcy:Legimi (2023) Wydawnictwo MT Biznes (2007-2023) IBUK Libra (2012)
Serie wydawnicze:Sukces w Biznesie Prosta Droga do Wiedzy
ISBN:978-83-61040-55-2 978-83-62195-11-4 978-83-7746-335-2 978-83-7746-407-6 978-83-77466-72-8 978-83-8087-036-9 978-83-8087-266-0 978-83-8231-279-9 978-83-8231-350-5 978-83-88970-39-9 978-83-88970-9
Autotagi:audiobooki beletrystyka biznes CD dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura piękna literatura stosowana MP3 nagrania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki przemówienia publikacje popularnonaukowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 19 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo