Zostań ze mną

Tytuł oryginalny:
Stay With Me
Inne tytuły:
Zostań ze mną T. 1
Autorzy:
J. Lynn
Jennifer L. Armentrout
Tłumacz:
Julia Wolin
Wydawca:
Wydawnictwo Amber (2014-2015)
Wydane w seriach:
Zostań ze mną - J. Lynn
ISBN:
978-83-241-5315-2, 978-83-241-5351-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
powieści
proza
5.0

Tom 1 powieści w dwóch tomach z cyklu rozpoczętego fenomenem wydawniczym "Zaczekaj na mnie". Dwudziestojednoletnia Calla jako nastolatka nie robiła wielu rzeczy oczywistych dla jej rówieśniczek. Nie chodziła na imprezy, nie całowała się z chłopakiem. Przeżyła za to coś, czego nie powinno przeżyć żadne dziecko. Wciąż nosi blizny na ciele i na duszy. Wciąż nie może zapomnieć, co zrobiła jej matka. I wciąż ukrywa swoją tajemnicę - nawet przed nowymi przyjaciółmi z college’u. Nagle koszmar zaczyna się od nowa. Calla musi wrócić do rodzinnego miasta i odzyskać to, co odebrała jej matka. Czy pomoże jej tajemniczy przystojniak Jax? I czy Calla da mu szansę, by pomógł jej pokonać przeszłość?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zostań ze mną cz. 1 i 2 to dalsza część (4.1 i 4.2) serii zaczekaj na mnie. Tym razem to historia przyjaciółki Tess Calli. Miała trudne dzieciństwo, w pożarze zginęli jej bracia, a ona doznała wielu obrażeń. Matka uzależniła się od narkotyków, a ojciec założył nową rodzinę. Kiedy okazało się, że matka zabrała jej z konta pieniądze na naukę i zaciągnęła w banku ogromny kredyt. Calla wraca do rodzinnego miasta spotkać się z matką. Tu w barze matki poznaje Jaxa. • Milo się czyta.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo