Ewaluacja poprawy jakości kształcenia
Redakcja: | Jan Grzesiak |
---|---|
Wydawca: | Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Wydział Pedagogiczno-Artystyczny (2014) |
Wydane w seriach: | Ewaluacja i Innowacje w Edukacji |
ISBN: | 978-83-88335-95-2, 978-83-88335-92-2 |
Autotagi: | druk książki publikacje naukowe |
Źródło opisu: | Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu - Katalog księgozbioru |
|
|
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Recenzje
-
Książka zawiera 54 artykuły, które zostały zebrane w kilkanaście modułów tematycznych. Są to m.in.: metodologiczne i aksjologiczne uwarunkowania poprawy jakości edukacji wobec założeń reformy oświaty i szkolnictwa wyższego (zwłaszcza o profilu praktycznym), ciągłość i zmiana w edukacji w kontekście poprawy jakości procedur ewaluacyjnych stosowanych w praktyce szkoły współczesnej w Polsce, diagnoza fazy stanu edukacji w Polsce a „wizja” dostosowywania programów kształcenia do wymagań rynku. • Na uwagę zasługuje pierwsza część książki, w której dominuje akcent położony na tożsamość dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki.
Dyskusje