Mam oko na litery

Autorzy:
Aleksandra Mizielińska
Daniel Mizieliński
Ilustracje:
Aleksandra Mizielińska
Daniel Mizieliński
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry - Joanna Rzyska (2012-2024)
ISBN:
978-83-608-5083-1, 978-83-65341-10-5
978-83-8150-435-5
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
5.0 (4 głosy)

Zupełnie nowa odsłona cyklu Mamoko: pomysłowa książka obrazkowa do zabawy w wyszukiwanie słów. Ale tu tłoczno! Gdzie nie spojrzeć, aż roi się od postaci, przedmiotów i zwierząt. Czy znasz ich nazwy? Sprawdź to! Na czym gra łoś muzykant? Kto zagląda w paszczę krokodyla? Jakie zwierzę ściga się z zającem? Wyszukuj rzeczy, których nazwy zaczynają się na literę podaną w lewym lub prawym górnym rogu ilustracji. Czy uda Ci się odnaleźć wszystkie? Liczba pod literą podpowie Ci, ile jest ich na pewno. A może zdołasz znaleźć jeszcze więcej? Do dzieła! Jeśli potrafisz, możesz szukać słów także w innych językach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna książka dla dziecka około 6-7 letniego - wyszukujemy słowa zaczynające się na określoną literę.
  • jak zwykle fantastyczna książka z serii "Mam Oko" tym razem bardziej atrakcyjna dla starszych czytelników, poznających litery.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
magda.asia
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo