Mam oko na litery

Autorzy:
Aleksandra Mizielińska
Daniel Mizieliński
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry - Joanna Rzyska (2012-2024)
ISBN:
978-83-608-5083-1, 978-83-65341-10-5
978-83-8150-435-5
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...
5.0 (4 głosy)

Zupełnie nowa odsłona cyklu Mamoko: pomysłowa książka obrazkowa do zabawy w wyszukiwanie słów. Ale tu tłoczno! Gdzie nie spojrzeć, aż roi się od postaci, przedmiotów i zwierząt. Czy znasz ich nazwy? Sprawdź to! Na czym gra łoś muzykant? Kto zagląda w paszczę krokodyla? Jakie zwierzę ściga się z zającem? Wyszukuj rzeczy, których nazwy zaczynają się na literę podaną w lewym lub prawym górnym rogu ilustracji. Czy uda Ci się odnaleźć wszystkie? Liczba pod literą podpowie Ci, ile jest ich na pewno. A może zdołasz znaleźć jeszcze więcej? Do dzieła! Jeśli potrafisz, możesz szukać słów także w innych językach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna książka dla dziecka około 6-7 letniego - wyszukujemy słowa zaczynające się na określoną literę.
  • jak zwykle fantastyczna książka z serii "Mam Oko" tym razem bardziej atrakcyjna dla starszych czytelników, poznających litery.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
magda.asia
Opis
Autorzy:Aleksandra Mizielińska Daniel Mizieliński
Ilustracje:Aleksandra Mizielińska Daniel Mizieliński
Wydawca:Wydawnictwo Dwie Siostry - Joanna Rzyska (2012-2024)
ISBN:978-83-608-5083-1 978-83-65341-10-5 978-83-8150-435-5
Autotagi:beletrystyka druk druki ulotne epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 15 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo