Za nic w świecie

Inne tytuły:
Oliwia
Sophie
Autorzy:
Kim Lawrence
Margaret Way
Tłumacz:
Zofia Stanisławska (1896-1960)
Instytucja sprawcza:
Arlekin - Wydawnictwo Harlequin Enterprises
Wydawca:
Harlequin Polska (2014)
Wydane w seriach:
Córeczki tatusia
ISBN:
978-83-238-9539-8, 978-83-238-9831-3
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
1.5 (2 głosy)

Oscar Balfour, jeden z najbogatszych ludzi w Anglii, ma osiem córek. Mogłoby się wydawać, że niczego im nie brak, jednak pozory mylą. Sophie Sophie uważa, że w przeciwieństwie do swoich pięknych sióstr jest mało atrakcyjna. Pełna kompleksów żyje w ich cieniu. Ojciec znajduje jej pracę w biurze architektonicznym, licząc, że córka rozwinie skrzydła. Jednak mija czas i nic się nie zmienia. Wreszcie Sophie otrzymuje duże zlecenie z Sycylii. Ma nadzorować remont pałacu młodego arystokraty. Olivia Ojciec wysyła Olivię, najstarszą z sióstr, do domu swego przyjaciela w Australii. Wykształcona, elegancka dziewczyna trafia na farmę na samym końcu świata. Jest przerażona i nie wyobraża sobie, co będzie robić przez kilka tygodni z dala od cywilizacji...
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Z zasady nie czytam książek, gdzie ON " wpija się" w JEJ " ust korale". Przeczytałam/ namówiona przez koleżankę/ dawno, dawno, dawno temu dwa harlekiny i starczy. Niekiedy jednak, opis , streszczenie książki, okazuje się złudne i przynoszę do domu coś takiego, jak " Za nic w świecie". Schematyczne, do bólu przewidywalne, infantylne i matko kochana, nawet nie romansidło, tylko beznadziejne romansidło. Zastanawia mnie tylko niezłe pióro autorów, co pozwala domniemywać, że napisali tę " powieść" dla pieniędzy. Dlatego jedna gwiazdka jednak jest...
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo